srijeda, 4. srpnja 2012.

Dijeta 10 posto

Debljina je povećano nakupljanje masti u tijelu koja ima u sebi indikaciju da ozbiljno naruši naše zdravlje. Ona postaje jedna od glavnih problema uzroka bolesti modernog doba. Trenutno trećina ljudi današnjeg doba ima problema sa viškom ili manjkom kilograma a čak svako peto dijete.

Najčešči uzročnici debljine su prekomjerni unos hrane, nekvalitetna prehrana i kronični nedostatk aktivnosti.Ovo je dijeta sa kojom možete u jako kratkom periodu smršaviti međutim svi zdrastveni djelatnici se slažu sa istom teorijom da se ne može puno kilograma izgubiti u kratkom periodu na kratko vrijeme odnosno da možemo ali da to nije zdravo.

Dijeta 10 % nam omogućuje gubitak više od 10 % tjelesne mase u veoma kratkom vremenu ali isto tako ako gledamo nije niti zdravo biti sa viškom kilograma.Kada počnete koristiti bilo koju dijetu vaše tijelo če doživjeti šok bez obzira koliko imali koristi od toga što ste izgubili kilograme.

Prije svega dijeta 10 posto je namjenjena onima koji izmaju ozbiljniji višak kilograma. Primjerice osobe koje imaju 100 kilograma neka koriste samo tri faze ove dijete mogu smršaviti i do 10 kilograma poslije čega je potrebno napraviti pauzu oko mijesec dana da bi se tijelo priviknulo na novu tijelesnu masu.

Svaka kvalitetna dijeta mora vas dovesti do željene kilaže a njezina se kvaliteta isto tako odražava u tome da je uspijete zadržati. Prema načinu prehrane ova dijeta se ne razlikuje baš puno od ostalih dijeta. Jer ova dijeta koristi jelovnik i faze od drugih dijeta jedino je razlika kada smanjite 10 posto svoje težine oko trideset dana održavate tu tjelesnu masu i ublažavate šok koje tijelo doživi.

Evo primjera kako bi se prehrana trebala koristiti u prva dva tjedna :


Prvi tjedan:

Ponedjeljak samo sa povrćem koje možete jesti bez ograničenja ono može biti sirovo kuhano neko varivo, dinstano itd.

Utorak kuhano meso po izboru (junetina piletina, hrenovke itd)

Srijeda palenta ili riža ali ne previše slani

Četvrtak mliječni dan mogu se jesti svi miliječni proizvodi sa što manje masnoća ali ne i voćni jogurti.

Petak jajčani dan mislim da vam je sve jasno bilo kako ali samo jaja

Subota je vočni dan bože se konzumirati bilo koje voće

Nedjelja je proteinski dan te jedete meso ali može i ribica

Drugi tjedan:

Ponedjeljak povrće i kuhano meso isto ko i u prošlom tijednu prvi dan ali dodajte i kuhano meso.

Utorak meso s povrćem

Srijeda riža s povrćem

Četvrtak mliječni dan (uz mliječne proizvode se sada mogu dodavati i prilozi poput jaja, salata ili voća)

Petak jajčani dan (kao prilog se mogu jesti salata, voće ili jogurt)

Subota voćni dan (jede se voće po izboru; može svježe, u obliku salata ili kompota)

Nedjelja proteinski dan (jede se pečeno meso ili riba po izboru)

Treći tjedan:

Treći tjedan je po planu ishrane isti kao i prvi tjedan. Nakon ovakvog plana prehrane od tri tjedna, izgubiti ćete oko deset posto početne težine. Možete piti kavu ili čaj bez šećera za vrijeme cijelog trajanja ove dijete.